web analytics

Sample, czyli działanie wielotorowe w strategii marketingowej

Firma, szczególnie wypuszczając na rynek nowy produkt, powinna być świadoma, że skuteczna promocja sprzedaży, czyli taka, która wpływa znacząco na wzrost zysków, musi obejmować działania wielokanałowe. Oczywiście wszystkie powinny być spójne z całą strategią komunikacji.

Tu z pomocą przychodzi tzw. sampling, czyli wydawanie bezpłatnych próbek. To wbrew pozorom bardzo ważne, gdyż wielu z nas chętnie korzysta z możliwości wcześniejszego przetestowania produktu i sprawdzenia, czy spełnia on nasze oczekiwania, czy jednak coś jest z nim nie tak. Jeśli przejdzie taki tekst pozytywnie – wówczas istnieje realna szansa na wybranie właśnie jego w trakcie zakupów.

Profesjonalna hostessa wpłynie na powodzenie akcji

Podczas organizowania takiej akcji warto oddać jej kompleksową obsługę profesjonalnym hostessom z agencji. Firma nie musi obawiać się, że coś pójdzie nie tak lub że jej wizerunek zostanie w jakikolwiek sposób nadszarpnięty.

Współpraca z agencją hostess gwarantuje właściwe podejście do odbiorców, do potencjalnych klientów. Wszystko jest wcześniej ustalone – zarówno jeśli chodzi o ogólny zarys kampanii marketingowej danego produktu, jak i sposób mówienia o nim, określania go konkretnymi słowami.

Takie małe kwestie mają w ostatecznym rozrachunku wielkie znaczenie. Szczególnie w przypadku wejścia na rynek z nowym produktem, który nie jest jeszcze znany. Wówczas najlepiej jest utrwalić jeden jego obraz w świadomości nabywców, oczywiście najlepiej ten dobry i wyjątkowy.

Prezencja, wiedza, doświadczenie – hostessy na 100%

Odpowiednio przeprowadzony sampling gwarantuje wzrost zainteresowania klienta, który mając pozytywne skojarzenia i odczucia, będzie chętny do jego nabycia. Wzrośnie tym samym sprzedaż. Ważne jest zatem zatrudnienie osób, które znają się na tego typu akcjach marketingowych.

Hostessa wyróżnia się nie tylko atrakcyjnym wyglądem, ale i wiedzą, ma bezpośredni kontakt z klientem i w konkretny sposób zachęca do jego zakupu. To z nią można szerzej omówić cechy produktu, bliżej się z nim zapoznać.

Spoczywa na niej duża odpowiedzialność – jest wizytówką firmy i dba o najlepsze pierwsze wrażenie – produktu z konsumentami i firmy z konsumentami. Zaangażowanie profesjonalnych hostess zwiększa tym samym efektywność akcji reklamowej.

translate