Przedsiębiorstwa decydujące się na wzięcie udziału w targach branżowych oraz innych wydarzeniach pomagających w wypromowaniu marki, zobowiązane są nie tylko do przygotowania materiałów reklamowych, ale też obsługi, która zadba o właściwy kontakt z Klientem i przyciągnie ich jak największą ilość. Obowiązki te sprawiają, że wielu przedsiębiorców decyduje się na wynajęcie hostess, które podejmują się profesjonalnego wykonania tych obowiązków. W pierwszej chwili wydaje się, że znalezienie hostessy na targi nie jest trudne. Okazuje się jednak, że duży wybór przedstawicieli tego zawodu utrudnia podjęcie odpowiedniej decyzji.

Zainwestuj w czynnik ludzki

Hostessa prezentująca markę na targach wbrew pozorom ma ogromny wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji Klientów w zakresie dalszej współpracy. Można powiedzieć, iż hostessa jest pewnego rodzaju wizytówką firmy. Warto wobec tego  wybrać osobę, która posiada umiejętność nawiązywania relacji i rozmowy z Klientami odwiedzającymi stanowisko. Ostatnim kryterium, jakim należy się kierować przy wyborze hostessy powinna być uroda. Profesjonalna i najlepsza hostessa umiejętnie wyróżni Twoje stanowisko na tle innych konkurencji. Wielu przedsiębiorca przyznaje, że część nawiązywanych transakcji handlowych wynikała z sympatii do sprzedającego.

Postaw na sprawdzoną agencję hostess

Ofert profesjonalnych agencji hostess jest wiele. W jaki sposób  w gąszczu ofert znaleźć jedyną i właściwą? Podjęcie ostatecznej decyzji należy poprzedzić przeprowadzeniem reaserchu. Warto poświęcić odrobinę czasu i sprawdzić ofertę firmy jak i opinie o niej krążące. Profesjonalne agencje hostess mogą pochwalić się bogatym portfolio, które przedstawi eventy, w jakich brały udział wynajmowane przez nich hostessy. Portfolio to również element ułatwiający sprawdzenie stażu firmy jak i potwierdzenie posiadania doświadczenia w obsłudze konkretnych wydarzeń. Pamiętaj, że profesjonalna agencja wynajmu hostess powinna posiadać zawarte umowy z personelem oraz dysponować bazą kandydatek o różnych kwalifikacjach i umiejętnościach. Posiadanie bazy hostess o różnych kwalifikacjach i umiejętnościach jest również gwarancją znalezienie odpowiedniej, bez względu na branżę, w jakiej działa firma.

Dlaczego warto postawić na reaserch?

Wyszukiwarka internetowa to podstawowe, ale i najskuteczniejsze narzędzie, pozwalające sprawdzić poszczególne agencje hostess. W pierwszej kolejności należy sprawdzić oficjalną stronę agencji. Warto zwrócić uwagę czy posiada profesjonalną i atrakcyjną stronę, portfolio oraz blog firmowy.  Profesjonalne podejście do tych kilku elementów jest potwierdzeniem, że oferta agencji jest godna przemyślenia. Kolejnym miejscem wartym sprawdzenia powinny być media społecznościowe – należy zwrócić uwagę na częstotliwość aktualizacji danych. Podejrzenia powinny wzbudzić agencje mało aktywne. Dodatkowo warto pamiętać, że wszelkie media społecznościowe to miejsca, w których można znaleźć portfolio i obejrzeć fotorelację, z eventów – można zapoznać się z tzw. backstage’em ich pracy.

Umów się na spotkanie

Po wstępnym wybraniu określonej agencji, kolejnym krokiem powinno być spotkanie z jej przedstawicielem. Wiele agencji hostess specjalizuje się w określonych działaniach – oferta niektórych obejmuje poza możliwością wynajmu hostess, fotomodelki bądź też dziewczyny do pokazów fryzjerskich. Wybór odpowiedniej agencji powinien być uzależniony od Twoich potrzeb – rodzaju eventu, czasu trwania, oczekiwań względem hostessy. Ustalając te dane, warto skontaktować się z agentem i sprawdzić czy będą w stanie podołać stawianemu wyzwaniu. Oczywiście, można postawić na kontakt telefoniczny albo mailowy, jednak osobista rozmowa pozwala lepiej poznać agencję.

translate