Sample, czyli Działanie Wielotorowe w Strategii Marketingowej

Sampling produktów stanowi klasyczną metodę wsparcia sprzedaży poprzez dotarcie bezpośrednie do konsumenta wraz ze skłonieniem do wypróbowania próbki produktu. Kampanii samplingowej zazwyczaj przyświeca główny cel — zwiększenie świadomości marki, zdobycie potencjalnych klientów. Firma, szczególnie wypuszczając na rynek nowy produkt, powinna być świadoma, że skuteczna promocja sprzedaży, czyli taka, która wpływa znacząco na wzrost zysków, musi obejmować działania wielokanałowe. Oczywiście wszystkie powinny być spójne z całą strategią komunikacji. Tu z pomocą przychodzi tzw. sampling, czyli rozdawanie próbek produktów. To wbrew pozorom bardzo ważne, gdyż wielu z nas chętnie korzysta z możliwości wcześniejszego przetestowania produktu i sprawdzenia, czy spełnia on nasze oczekiwania, czy jednak coś jest z nim nie tak. Jeśli przejdzie taki tekst pozytywnie – wówczas istnieje realna szansa na wybranie właśnie jego w trakcie zakupów.

Dystrybucja próbek i gadżetów dostarcza konsumentom czas na przetestowanie produktu oraz wyciągnięcie wniosku i opinii na jego temat. Sampling marketing produktów to nie tylko działanie opierające się na rozdawaniu próbek produktów, to także dotarcie do właściwej grupy docelowej z angażującym komunikatem pobudzającym chęć posiadania danego produktu. Hostessy sampling są odpowiedzialne za nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjalnym konsumentem w miejscach sprzedaży albo innych miejscach realizacji akcji samplingowych. Podczas przeprowadzanego samplingu produktów hostessy wręczają także konsumentom materiały i ulotki informacyjne, a także bony promocyjne.

hostessy do samplingu

Hostessy do Samplingu Produktów

hostessy do samplingu produktów

Sampling produktu cieszy się powodzeniem wśród:

Branż spożywczych,

Branż drogeryjnych,

Branż perfumeryjnych,

Branż żywnościowych,

Branż cukierniczych.

Sampling materiałów reklamowych przeprowadzany jest:

W punktach sprzedaży detalicznej

W galeriach i centrach handlowych

Na wydarzeniach – koncertach, imprezach sportowych

Na tragach i konferencjach

Na parkingach przed siedzibami firm.

Hostessy do Samplingu i Testowania Produktów

Jaką korzyść mogą przynieść Twojej firmie?

Profesjonalna Hostessa do Samplingu wpłynie na Powodzenie Akcji

Podczas organizowania takiej akcji warto oddać jej kompleksową obsługę profesjonalnym hostessom z agencji. Firma nie musi obawiać się, że coś pójdzie nie tak lub że jej wizerunek zostanie w jakikolwiek sposób nadszarpnięty.

Współpraca z agencją hostess gwarantuje właściwe podejście do odbiorców, do potencjalnych klientów. Wszystko jest wcześniej ustalone – zarówno jeśli chodzi o ogólny zarys kampanii marketingowej danego produktu, jak i sposób mówienia o nim, określania go konkretnymi słowami.

Takie małe kwestie mają w ostatecznym rozrachunku wielkie znaczenie. Szczególnie w przypadku wejścia na rynek z nowym produktem, który nie jest jeszcze znany. Wówczas najlepiej jest utrwalić jeden jego obraz w świadomości nabywców, oczywiście najlepiej ten dobry i wyjątkowy.

  • Szybkie budowanie marki i podejmowania decyzji o zakupie, z natychmiastowym, wymiernym wpływem na sprzedaż 100%
  • Zachęcenie konsumentów do wypróbowania produktu w pobliżu miejsca zakupu 100%
  • Dostarczenie jak największej liczby bezpłatnych produktów do rąk docelowych odbiorców w jak najlepszym czasie 100%
hostessa do samplingu
sampling próbek produktów

Prezencja, Wiedza, Doświadczenie – Hostessy na 100%

Odpowiednio przeprowadzony sampling produktów gwarantuje wzrost zainteresowania klienta, który mając pozytywne skojarzenia i odczucia, będzie chętny do jego nabycia. Przełoży się to tym samym na wzrost sprzedaży produktu. Ważne jest zatem zatrudnienie osób, które znają się na tego typu akcjach marketingowych.

Hostessa do samplingu wyróżnia się nie tylko atrakcyjnym wyglądem, ale i wiedzą, ma bezpośredni kontakt z klientem i w konkretny sposób zachęca do jego zakupu. To z nią można szerzej omówić cechy produktu, bliżej się z nim zapoznać.

Spoczywa na niej duża odpowiedzialność – jest wizytówką firmy i dba o najlepsze pierwsze wrażenie – produktu z konsumentami i firmy z konsumentami. Zaangażowanie hostess zwiększa tym samym efektywność akcji reklamowej.

  • Dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej, z dopasowanym produktem do charakteru działań oraz miejsce odbywania samplingu produktów. 100%
  • Przekazywanie informacji na temat produktów wraz z wpłynięciem na opinie konsumenta 100%
  • Tworzenie osobistych interakcji między marką a konsumentami, z odpowiednim umiejscowiony zachęca do zakupów pod wpływem impulsu. 100%
translate