Jak Przygotować się na Targi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Targi dla przedsiębiorcy stanowią okazję do bezpośredniego zawarcia kontaktów z partnerami biznesowymi oraz potencjalnymi klientami w rzeczywistości. Obecność przedsiębiorstwa na targach to wzmacnianie wizerunku firmy, jak również okoliczność do rozwinięcia swoich zasięgów w przestrzeni międzynarodowej. Targi dysponują korzyściami wynikającymi z możliwości współpracy w konkretnej dziedzinie przy jednoczesnym realizowaniu własnych celów biznesowych oraz marketingowych.

Cele obecności przedsiębiorców na targach

 

Wzrost sprzedaży produktów

Wprowadzenie nowych produktów na rynek

Wzrost świadomości marki

Nawiązanie nowych kontaktów z klientami

Wzmocnienie wizerunku firmy

Promocja nowych produktów

Etapy Przygotowania na Targi

Jak przygotować się na targi?

Przygotowanie się na targi niezależnie od ich rodzaju targi chińskie, budowlane, rolnicze, techniki grzewczej, jachtowe, ekologiczne, targi mieszkaniowe nowy dom nowe mieszkanie wymaga od przedsiębiorców precyzyjnego dopracowania wszystkich elementów składowych, które będą uzależnione od powodzenia danego wydarzenia targowego. Dlatego przygotowanie się na targi rozpoczynają się kilkanaście miesięcy wcześniej, aby skonkretyzować wszystkie szczegóły. Wydarzenie targowe sprzyjają budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz zwiększeniu bazy klientów.

To pracochłonna inwestycja stanowiąca okazję do pozyskania partnerów biznesowych oraz promocji produktów i usług. Zatem jak przygotować się na targi? Od czego zacząć prawidłowe przygotowania? Początkowe etapy przygotowawcze do określonego wydarzenia skoncentrowanego w danej tematyce branżowej zależą od nastawienia i podejścia wystawcy do przygotowania się na targi. Wcześniejsze uzgodnienia oraz zaplanowane działania to krok do odniesienia sukcesu. Zatem wyjście od określenia celu pojawienia się na imprezie targowej oraz rezultatów, jakie dane przedsiębiorstwo chce osiągnąć to czynniki przyczyniające się do powodzenia.

Przygotowanie stoiska targowego

Stoisko targowe to jeden z najważniejszych elementów podczas przygotowywania się do targów branżowych. Z tym elementem wiąże się przygotowanie stoiska targowego wraz z zamówieniem, projektem, wykonaniem oraz montażem. Podstawowym kryterium przy projektowaniu stoiska jest postawienie na oryginalność — wyróżniające się stoisko na tle konkurencyjnym. Postawienie na niesztampowy pomysł gwarantujący zapamiętanie przez potencjalnych klientów. Dobrze rozmieszczone i zaplanowane stoisko powinno jednogłośnie określać branże konkretnego przedsiębiorcy. Innymi czynnikami będącymi podstawą przy przygotowywaniu się na targi są skuteczne działania marketingowe między innymi widoczne logo danej firmy lub przedsiębiorstwa wraz z identyfikacją wizualną, materiały promocyjne oraz reklamowe która będą podstawą całości działań komunikacyjnych.

Pomoc w trakcie przygotowania się na targi to następujący czynnik mający wpływ na sukces firmy. Warto postawić na wyspecjalizowany zespół posiadający umiejętności zawodowe z łatwością nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami. Warto postawić na pomoc hostess, które mają doświadczenie w obsłudze targów o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Ponadto wybór hostessy do obsługi stoiska targowego powinien być podyktowany poziomem znajomości języków obcych. Hostessy i modelki na targi z umiejętnościami lingwistycznymi bezproblemowo nawiążą kontakty z potencjalnymi klientami z zagranicy. Wydelegowane zadania to również czynnik decydujący, który wpływa na jakość obsługi stanowiska. Dlatego istotne jest, aby każda osoba z personelu na targi miała przydzielone stanowisko i zakres działań. Agencja Hostess posiada w swojej bazie przeszkolone dziewczyny do wykonywania powierzonych czynności. Ponadto hostessy są szkolone w działaniach danej firmy oraz reprezentują wysoki poziom kompetencji miękkich.

  • 1. Wybór i ustalenie miejsce stoiska z organizatorem targów 100% 100%
  • 2. Zamówienie stoiska targowego, projekt stoiska targowego, wykonanie i montaż stoiska na targi 99% 99%
  • 3. Przygotowanie materiałów promocyjnych (ulotki informacyjne, gadżety, słodycze reklamowe z logo firmy) 98% 98%
  • 4. Przygotowanie części reklamowej stoiska (mailing, zaproszenia, wejściówki) 97% 97%
  • 6. Wyposażenie stoiska (coffee bar, dodatkowe atrakcje) 96% 96%
  • 6. Wyszukanie miejsc noclegowych (hotele, apartamenty) blisko przestrzeni targowej 95% 95%
  • 7. Przygotowanie informacji praktycznych dla klientów (trasy dojazdu, połączenia komunikacyjne, miejsca parkingowe) 94% 94%
  • 8. Przygotowanie części cateringowej 93% 93%
  • 9. Wyszukanie miejsca na organizacje after party po targach 92% 92%

Jakie Targi Wybrać?

Obowiązkowa Lista Targów
Targi książki
Targi budowlane
Targi budownictwa
Targi chińskie
Targi grzewcze
Targi edukacyjne
Targi ekologiczne

Targi nieruchomości

Targi ogrodnictwa
Targi rolnicze
Targi samochodów zabytkowych
Targi jachtowe
Targi tworzyw sztucznych
Targi zdrowej żywności
targi jak się przygotować