web analytics
Hostessy Poznań stała współpraca

Agencja hostess

i agencja reklamowa

= zgrany duet

 

Szczegóły mają ogromne znaczenie

 

Na rynek wchodzi nowy produkt bądź usługa i co wtedy? Rusza ogólnopolska akcja promocyjna, czyli duże przedsięwzięcie, którego celem jest oczywiście zwiększenie sprzedaży tegoż produktu czy usługi oraz zaznajomienie z nimi rynku. Cała kampania wymaga niesamowitego przemyślenia i odpowiedniego zaplanowania krok po kroku.

Wbrew pozorom agencja reklamowa musi zadbać o każdy, nawet najmniejszy detal. To istotne, ponieważ zobowiązana jest do tego, by całość udała się jak najlepiej, a wiadomo, że diabeł tkwi w szczegółach. W tym przypadku nie ma mowy o pomyłkach. Jeśli coś się nie powiedzie, wówczas klient oraz wizerunek jego i produktu czy usługi mogą wiele stracić.

Obowiązki w ręce specjalistów

 

Zadania, jakie stoją przed taką agencją, to między innymi opracowanie scenariusze, przygotowanie budżetu, akcesoriów reklamowych, strojów, otoczki wizualnej oraz planowanie całej obsługi logistyczno-magazynowej. I tutaj może pojawić się niekiedy mały problem z ogarnięciem wszystkich punktów na liście do zrobienia. Ogromną część czasu pochłania im organizacja całości oraz kontakt z finalnym klientem.

Należy pamiętać, że nie ma żadnej akcji promocyjnej bez hostess, odpowiedzialnych za przebieg wydarzenia, jakość merytoryczną i wizualną. W natłoku spraw i obowiązków agencja reklamowa zwykle nie ma czasu, by szukać odpowiednich kobiet, które doskonale wpasują się w charakter eventu. Wówczas najlepszym i najrozsądniejszym wyjściem jest skorzystanie z usług agencji hostess i modelek, która ma pod swoimi skrzydłami same profesjonalistki – doświadczone, zaangażowane i atrakcyjne.

Akcja promocyjna – agencja hostess pomoże przed i w trakcie

 

W tej sytuacji nie trzeba już absolutnie zastanawiać się, czy akcja promocyjna zostanie odpowiednio obsłużona. Agencja hostess bez problemu odciąży agencję reklamową. Co więcej, często w ramach takiej współpracy może nie tylko wynająć najlepsze hostessy, ale także służyć pomocą jeszcze przed samym eventem.

Przykładowo nie ma przeciwwskazań do tego, by zajęła się przygotowaniem strojów czy też załatwieniem magazynu na towar od klienta. Jest także w stanie znaleźć najlepszego fotografa, który uwieczni akcję na zdjęciach. Wachlarz możliwości jest dość szeroki i indywidualnie ustalany. Taki układ bez wątpienia daje obustronne korzyści, a każda wspólna akcja promocyjna kończy się sukcesem.

translate