web analytics

Głównym celem większości firm oraz marek jest utrzymywanie sprzedaży na zadowalającym poziomie przy jednoczesnym regularnym jej zwiększaniu. Świetnym przykładem skutecznej promocji są akcje prosprzedażowe. Trzeba jednak pamiętać o właściwej ich obsłudze – najlepiej do tego zadania sprawdzą się hostessy, które są doświadczone, kompetentne i profesjonalne.

Hostessy Poznań stała współpraca

Akcje prosprzedażowe – aktywne działania w stronę sukcesu

Akcje prosprzedażowe najczęściej polegają na wręczaniu upominków, gadżetów itp. osobom, które zrobiły zakupy i okażą paragon. Odbywają się w centrach handlowych, na placach i w punktach, gdzie przebywa wiele osób i gdzie są obecni klienci. Takie eventy mogą przybierać różną formę – akcji zakupowych, nocy zakupów, happeningów, loterii i konkursów promocyjnych, pokazów mody. W każdym przypadku klient otrzymuje jakiś produkt związany z marką.

Trzeba wiedzieć, że odpowiednio przeprowadzone akcje prosprzedażowe skutecznie pomagają nie tylko utrzymać dotychczasowych klientów, ale też pozyskać nowych. Dodatkowo pozwalają wzbudzić zainteresowanie marką bądź produktem. Tym samym wszystko wiąże się z bezpośrednim zwiększeniem sprzedaży oraz atrakcyjności marki w świadomości klientów. Jednak, by tak się zadziało, potrzebna jest fachowa obsługa takiego wydarzenia.

Dlaczego warto zatrudnić hostessy na akcje prosprzedażowe?

Do akcji prosprzedażowych warto zatrudnić hostessy, gdyż są to osoby przede wszystkim kompetentne i profesjonalne. Wyróżniają się ponadto wysoką kulturą osobistą, uśmiechem, radością i otwartością. Hostessy koordynują akcję prosprzedażową od początku do końca, przykładając dużą uwagę i staranność do każdego jej etapu.

Hostessy bezpośrednio rozmawiają z klientem, dlatego tak ważne są ich umiejętności oraz doświadczenie. Od nich zależy, jakie ogólne wrażenie będzie miał ów klient – czy będzie zainteresowany marką i jej produktami, jakie będzie miał co do niej odczucia. Hostessy są przedstawicielkami firmy, a to bardzo odpowiedzialne zadanie. Powierzenie go osobom bez doświadczenia może mieć przykre konsekwencje i negatywnie odbić się na wizerunku firmy. Warto zatem współpracować z profesjonalną agencją hostess, by uniknąć niemiłych niespodzianek.

translate